„(Nie)Bezpieczni w sieci” – konkurs na najlepszą kampanię edukacyjno – informacyjną

Państwowy Instytut Badawczy NASK we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji ogłosił konkurs dla organizacji pozarządowych pod hasłem „NieBezpieczni w sieci„. Konkurs ma za zadanie wyłonić najlepsze pomysły na kampanię edukacyjno-informacyjną dotycząca bezpiecznego korzystania z internetu i promocji świadomości zagrożeń w sieci.

Aby wziąć udział w konkursie, należy spełnić dwa warunki:

  1. mieć doświadczenie w realizacji minimum jednej kampanii edukacyjnej/informacyjnej,
  2. wypełnić prosty formularz dostępny pod adresem: www.gov.pl/web/niezagubdzieckawsieci/konkurs

Grupy docelowe zgłaszanych do konkursu kampanii:

  1. dorośli korzystający z internetu, o niskiej świadomości zagrożeń (ze szczególnym uwzględnieniem osób powyżej 34. roku życia, głównie ze wsi, małych i średnich miast o dochodach poniżej średniej),
  2. przedsiębiorcy (małych i średnich przedsiębiorstw),
  3. opiekunowie dzieci.

Pula nagród to 15 tys. złotych, ale dodatkowo organizatorzy konkursu zrealizują we współpracy ze zwycięskimi NGO, od 1 do 3 najlepszych kampanii. Na to działanie zarezerwowano pulę 500 000 złotych.

Harmonogram konkursu:

22 marca 2020 r. – ostateczny termin przesyłania zgłoszeń

22 marca – 12 kwietnia 2020 r. – pierwszy etap konkursu, ocena koncepcji kampanii przez Kapitułę Konkursową

14 kwietnia 2020 r. – rozpoczęcie drugiego etapu konkursu, prezentacje najlepszych pomysłów przed Kapitułą Konkursową

8 maja 2020 r. – ogłoszenie zwycięzcy/ zwycięzców!

Szczegółowe informacje – w tym regulamin konkursu – dostępne są na stronie programu (TUTAJ)